Roompot en Landal GreenParks willen de marktleider worden in vakantieparken in Europa en daarvoor hebben ze het nieuwe merk gepresenteerd.
Het nieuwe merk voor de meer dan 300 vakantiebestemmingen in 13 landen krijgt een internationaal bekende naam, Landal. De nieuwe missie ‘Give everyone the freedom to find their Happy Place’ , leidt naar het nieuwe merk. De organisatie geeft een sneak preview van het nieuwe logo. Het nieuwe logo staat symbool voor ‘pauze nemen’.
De visuele identiteit wordt nog verder ontwikkeld en zal later in 2024 voor het eerst in gebruik worden genomen. Gasten zullen het nieuwe merk en het logo vanaf volgend jaar in zien verschijnen. De mascottes Koos en Bollo worden vrienden, waarbij Koos een prominente rol zal innemen.
Naam Landal
Roompot en Landal GreenParks vormen sinds de samenvoeging in 2023 één organisatie met een nieuwe purpose en nieuwe waarden. Eén sterk merk is wat de organisatie nodig heeft om internationaal te kunnen groeien. Een nieuw merk met een moderne, uitnodigende en toekomstbestendige propositie. De naam Landal zal gebruikt worden op drie niveaus; voor de organisatie, voor gasten en voor de namen van de parken.
Klik om verder te lezen bij partner NRIT op onderstaande button.