De app van WeMa Mobile, wat kunnen gasten ermee? Uiteraard zitten er alle benodigde standaardinformatie in de app zoals faciliteiten, omgeving, openingstijden FAQ, contact- & informatiepagina’s en het animatieprogramma. Maar onze app gaat verder. Dit doen we aan de hand van een aantal belangrijke criteria. Dit staat hier verder uitgelicht
Persoonlijke communicatie
Bij ons draait het om de gast. Dus hebben we een volledige integratie van het boekingssysteem. Doordat de gast in de app inlogt, kan ons platform op basis van reserveringsgegevens geautomatiseerd berichten sturen. Dit kan bijvoorbeeld een aankomstbericht zijn 24 uur voordat de gast komt, een pushbericht nadat hij/zij is ingecheckt of een berichtje met uitcheck informatie.
Mijn Omgeving
De Mijn Omgeving als basis van de app. Omdat wij uit uw reserveringsysteem halen wanneer uw gast komt en op welk kampeerveld of welke accommodatie/huisje/appartement de gast zit, helpen wij de gast. Dit doen wij doormiddel van een navigatie op de plattegrond en het integreren van slimme sloten. Dit zorgt er voor dat door middel van automatisering de gast sneller kan genieten van zijn/haar welverdiende vakantie.
Omzetverhoging
Ook is het mogelijk om omzet te generen met de app. Dit kan doormiddel van bijboeken maar ook via ons verhuursysteem. Hiermee richten we ons op de dagrecreatie. Gasten kunnen eenvoudig een fiets, bowlingbaan of ander verhuurobject reserveren. De betaling vind plaats via de app of bij de front-office. Het systeem houdt automatisch de voorraad voor u bij zodat u weet wat u nog kunt verhuren.
Ook kunt u uw omzetverhogen doormiddel van verkoop van broodjes of snackbar/pizza’s. Dit kan doormiddel van koppelingen met huidige leveranciers zoals Booq of Jamezzz. Maar we bieden ook zelf de mogelijkheid om deze verkopen te realiseren.
Verleng uw vakantie
Omdat wij volledig zijn geïntegreerd met uw reserveringsysteem, kunnen wij op basis van de reservering kijken of er nog beschikbaarheid is nadat de gasten weg gaan. Doormiddel van een eenvoudig pushbericht kunnen gasten door een druk op de knop hun verblijf verlengen. Is dat makkelijk verdiend?
Procesoptimalisaties
Gasten willen graag gehoord worden. Doordat wij Keyplan, Verbleif en Taken hebben geintegreerd, kunnen klachten rechtstreeks het systeem worden ingeschoten. Is dat nou bijzonder? Nee, maar doormiddel van een geautomatiseerde berichtenservice is het mogelijk om de gast op de hoogte te houden van de status van de melding. Zo ontvangt de gast een bevestiging, een melding als een medewerker de melding gaat oppakken en als het afgerond is. Wat het mooie hier aan is? De medewerkers van de schoonmaak/technische dienst hoeft hiervoor niets aan te passen in het werkproces.
Beleving
Tot slot: beleving. Een ontzettend belangrijk onderdeel voor een recreatiepark. Door ons belevingspakket is het mogelijk om af te tellen naar de vakantie, autobingo te spelen, QR-code game te integreren en een dobbelspel te spelen. Hiermee wordt de gastreis verlengd en kunt u nog meer uw park onder de aandacht brengen bij uw gast. Met deze perfecte gastenreis gaan ze de vakantie nooit meer vergeten!